Prechod z Win na Linux... - DAKUJEM!

Linux Linux linuxik na zem.sk
Pondělí Září 2 10:23:33 CEST 2002

> nejde o OS, ale o browser. Pouzivam Mozillu pod MS Windows a KB take
> nefunguje. Jsem zvedav, jak jim to bude fungoat do budoucna, kdy MS prestava
> distribuovat podporu Javy ve svem OS?! Oni to totiz maji napsane v Jave a
> neco se instaluje na klientovi. Soukrome mam Ebanku a ta funguje...

Ano, je to presne tak. Ide skor o MSIE ako o WIN. Ale neviem ci ide o Javu!
Totiz ak sa nemylim WinXP uz podporu Javy nema. A tam mi to ide bez
istalacie nejakeho softu od CSOB. Ale len pasivne operacie. Na aktivne treba
autentifikacnu kartu a soft od CSOB. A tam treba nejaky ActiveX (alebo cosi
take) aby si to rozumelo s citackou.

No to nebude pre mna lahke odist z CSOB. :-(((