Prechod z Win na Linux... - DAKUJEM!

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Září 2 12:17:04 CEST 2002

> Budte rad, neni to jen CSOB, z Komercni banky mi dokonce odepsali, ze
> s vyvojem pro jine OS nepocitaji.

Tak proc neprejdete do Ebanky - v Linuxu chodi, a je to jedina banka na
ceskem trhu, ktere ma opravdove internetove bankovnictvi.
Mel jsem moznost srovnavat, a zjistil jsem, ze jine banky si na to jen
hraji,
jsou to vetsinou jen reklamni podvody na nalakani zakazniku.
Navic mit certifikaci jen na jednom PC - k cemu to potom je?
Pouzivam Ebanku jiz 3 roky a za tu dobu jsem tam byl 3x (2x nova karta, 1x
uver)
Uznavam ale ze sluzby Ebanky jsou cenove vyse.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz