nedostatek pameti -> pad Xek

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Září 2 13:38:48 CEST 2002

Pavel Dobes wrote:
> Nevite prosim, jak by se dalo zabranit shozeni Xek. Delala to mozilla (pri
> jave pro spoustu tabu), a ted se mi to naposledy povedlo pri spusteni
>
> convert -crop 640x480+0+52 ./* ./2-%02d.png
>
> asi na 300 souboru najednou... Nekdy to spadlo samo a nekdy to vzalo s
> sebou i ty Xka.

Hmm, mate IMHO dve moznosti.
1) nespoustet tak pametove narocne aplikace, ktere sezerou celou
virtualni pamet
2) zvetsit virtualni pamet (at uz RAM nebo swap).

BTW, nevim o zpusobu, jak presvedcit jadro, aby pri vycerpani
virtualni pameti shazovalo jenom nektere procesy (resp. nektere
neshazovalo).

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz