Squid + ISDN

Zdeněk Sejček sejc na gymcaslav.cz
Pondělí Září 2 13:49:47 CEST 2002

Jedná se o interní ISDN. Existuje k tomu také nějaký podobný soft jako
pppd nebo diald?

Chtěl jsem to ale původně řešit spíš jako přes squid, že by se
připojoval po získání požadavku, né že by se připojovala síť kvůli
paketu do jiné sítě. Chci aby to fungovalo jenom přes squid, aby jiný
program démon se nemohl připojovat ven na Inet jen když pošle packet,
třeba DNS nebo SMTP.

A ještě jeden dotaz. Jak spravovat připojení na linuxu z win-stanice.
Prostě aby člověk dal někde připojit, pak odpojit a vše se to týkalo
linuxového stroje. Třeba přes nějakou cgi pomocí apache nebo tak ...

Zdeněk Sejček

Maštalíř Jan wrote:
 >    Zajímalo by mě, jak vyřešit, aby když někdo ze sítě požádá proxy o
 > stránku, aby se vytočilo připojení a setrvalo v tomto stavu asi tak 5
 > minut a pokud se během této doby nic nepotřebuje, zase se odpojilo.
 >
 > Zdeněk Sejček
 >

 > Pokud máte externí ISDN "modem" připojený přes seriový port a ppp vám
obstarává pppd démon tak stačí v /etc/ppp/options zvolit parametr
demand. Tento parametr nastaví pppd démona do spícího stavu a pokud se
budou jakákoliv data pokoušet opustit komp přes ppp0, vytočí spojení.
Další podrobnosti - man pppd.