nedostatek pameti -> pad Xek

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pondělí Září 2 14:43:45 CEST 2002

On Mon, 2 Sep 2002, Petr Klíma wrote:

> Hmm, mate IMHO dve moznosti.
> 1) nespoustet tak pametove narocne aplikace, ktere sezerou celou
> virtualni pamet
> 2) zvetsit virtualni pamet (at uz RAM nebo swap).
>
> BTW, nevim o zpusobu, jak presvedcit jadro, aby pri vycerpani
> virtualni pameti shazovalo jenom nektere procesy (resp. nektere
> neshazovalo).

Existoval patch pro OOM killer, ktery umoznil pridelovat neco jako
priority pro jednotlive procesy a urcite by bylo mozne tam pridat i neco
jako tenhle proces za zadnou cenu neshazovat. Ale bylo to ke konci rady
2.3. Ale klidne si neco takoveho nepiste :-) OOm killer je celkem
jednoduchy a nejakou tu polozku navic do /proc/$PID to uz by slo :-).

	MOJE

--
Tomas Konir
Brno