OT: je tu nekdo s macintoshem?

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Září 2 23:58:20 CEST 2002

Zdravim,

po nezdaru na konfere apple-klubu se v zoufalosti obracim na tohle
forum.
Znamy (komputerove zcela negramotny) mi prinesl stary powerbook 150,
ktery by rad rozchodil s podporou nasi mile cestiny. Dostal jej coby
dar od znameho z US, cili s americkym systemem. V zasade by nemel byt
problem tohle rozchodit, jenze ja uz cca dva roky s Mackama nepracuju
( :((( ) a z PrCadla pres diskety do toho nedostanu instalacni image.
Jde na to nacpat maximalne MacOS 7.6.x (lepe mozna 7.5.x).
V "autorizovanem" (ehm...) servisu za drobnou instalaci (cca hodina
prace) pozaduji nechutny penize, na coz onen studentik pochopitelne
nema...
Pokud je zde nekdo, kdo ma postarsiho Macika s obdobnym systemem a byl
by mi ochoten pomoci, byl bych nesmirne zavazan, kdyby se mi ozval na muj osobni mail.

omlouvam se za OT, ale vsechny ostatni moznosti selhaly, tak zkousim
stesti tady ;))

diky
Matthes