Scanner UMAX 1440 na USB

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Září 3 08:46:57 CEST 2002

Dobry den.

Nemam moznost projit archiv konference. Je moznost nejakym prikazem na
listserv vyzadat poslani archivu treba v nejakych balicich diggest?
V pripade, ze ne, muze mi nekdo poradit, jak na scanner UMAX Astra 1440
pripojeny na USB port? Mam Redhat 7.3 s jejich upravenym jadrem 2.4.18-10.
Jestli jsem to dobre pochopil z toho, co jsem precetl, tak pro scannovani v
linuxu je SANE. Ale abych mohl SANE pouzit, potrebuju, aby linux rozpoznal
zarizeni pripojene na USB jako scanner, cili potrebuju ovladac. Jak jsem tak
cetl clanky o usb scannerech, tak tam byla nejaka divocina, kde se snazili
presvedcit system, ze vsechno je vlastne HP scanner. Zkousel jsem to, ale
nefunguje mi to. Mate nekdo zkusenosti s timto scannerem?

Diky

Jan Kovar