mplayer a rina TNT

Jiří Šereda jsereda.memory na pel.cz
Úterý Září 3 11:12:04 CEST 2002

DD,
mam problem s pustenim mplayeru na RH7.3 . Problem je asi s grafickou kartou. Mam rivu TNT.
Zkousel jsem nainstalovat mlazer z rpm i ze zdrojaku se stale stejnym vysledkem. Pri puosteni mi hlasi chybu video out.
Chyba je neco ve smyslu musite specifikovat/inicializovat video out -vo (volne prelozeno).
Zkousel jsem pustit mlayer se vsemi moznymi video vystupy. Maximalne se mi podarilo spustit zvuk z videa.
Na webu se pise o moznych problemech s rivou TNT (nVidia) ty jsem take zousel instalovat a nic.
Kdyz poslu video do -vo null tak se zda ze problemy nejsou a prehrava ale do neni videt vysledek ze :-)

Chtel bych se zeptat zda se nekomu podarilo spustit mplayer s rivou TNT a jeste zda kompiloval zdrojaky,
nebo je instaloval z rpm. Pripadne zda instaloval ovladace  rivy z webu www.nvidia.com.

Dekuji za kazdopu radu
Jiri sereda
jsereda.memory na pel.cz