upgrade KDE 3.0.3 na RH 7.3

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Září 3 12:05:49 CEST 2002

Jiri Chaloupka napsal:

> Zdravim,
> mam takovy dotaz, mozna ze mi tu nekdo z KDE tymu poradi drive, nez me
> nekdo zde posle kamsi ;-) ...
> Chtel jsem upgradovat KDE na 3.0.3 na stroji s RH 7.3, stahl jsem potrebne
> balicky, mezi kterymi jsou mj. kdebase-3.0.3-0.7 a kdelibs-3.0.3-0.7 .
>
> pri pokusu o upgrade ale dostavam:
> rpm -Fvh --test *
> error: failed dependencies:
>         kdelibs >= 3.0.3-10 je nutné pro kdebase-3.0.3-0.7
>
> verzi kdelibs 3.0.3-10 a vyssi vsak nikde nemohu nalezt (pro RH, vcetne
> rpmfind.net, ftp.kde.org a pod.)

> [...]
 Máte několik možností, buď to budete brát jako chybu a zkusíte --nodeps,
pozor tím riskujete získání nefunkčního systému, nebo to budete brát jako
chybu. Potom je možnost stáhnout source balíčky a pomocí rpm --rebuild
vytvořit vlastní rpmka, zaslat bugreport na KDE.

No hodně štěstí :O)))

Já osobně jsem stále nepřešel a po zkušenostech přecházím až po tom co
balíčky vydá přímo RedHat jako update.
 No takže další možností je stáhnout si balíčky source.rpm z Rawhide, ale
vzhledem k tomu co jsem uvedl v jiném příspěvku vám tuto cestu asi
nedoporučuji.

Stefan