OFFTOPIC: bylo Re: upgrade KDE 3.0.3 na RH 7.3

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Úterý Září 3 11:52:09 CEST 2002

Martin Povolny wrote:

> [...]

 Sorry, nestihl jsem ;).

> no nejlepsi je prejit na distribuci, ktera umi rozumne pracovat
> se zavistlostmi [resit je] ...
>
> ... treba debian ;-)

 Ono by uplne stacilo i prejit na distribuci, ktere ty balicky pro KDE za tu
namahu stoji.

 Jinak konkretne v tomhle pripade mozna bude staci pro kdebase pouzit
--nodeps, aby se ta (nejspis spatna) zavislost na kdelibs ignorovala.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz