EBANKA!

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Září 3 13:04:06 CEST 2002

> Ebanku pouzivam (tusim) 4 nebo 5 rok a v Ebance jsem byl jen 1x pri
zalozeni
> uctu.
> Vse (vcetne uveru a jinych veci) jsem resil dalkove :-) Tomu rikam
> bankovnictvi :-)

Sorry, ze pokracuju v offtopic.
Uvazuju o zalozeni uctu v eBance - hlavne kvuli ostatnim neschopnym bankam -
potrebuju int. bankovnictvi fungujici pod Linuxem.
Muj dotaz - co pouzivate na autentifikaci - Internetovy elektronicky klic ma
v pozadavcich napsano Windows, mobil nemam. Pouzivate Osobni elektronicky
klic? (takovou tu kalkulacku)?
A co menu na www.ebanka.cz. Je to v pohode? Zkousel jsem demo a ackoliv jsem
prepl menu z javy na javascript, nejaka drobnost (uz si ted presne
nevzpomenu) mi porad nejela.
Rad bych, jestli mi muzete potvrdit, ze eBanka je skutecne plne funkcni, je
o dost drazsi nez ostatni banky a nerad bych platil vic nez ted za nejakou
polovicatost.

Diky Zdenek Bohm