mplayer a rina TNT

Martin Filip (Nexus) nexus na yo.cz
Úterý Září 3 13:49:42 CEST 2002

Jiří Šereda wrote:
> DD,
> mam problem s pustenim mplayeru na RH7.3
mplayer na RH7.3 mam a pouzivam

> . Problem je asi s grafickou kartou. Mam rivu TNT.
v tom bych problem nevidel.. mam TNT2 Ultra a myslim, ze pokud mate
problem vy, tak bych ho mel i ja... ale je to jen ma dedukce...

> [...]
> Chyba je neco ve smyslu musite specifikovat/inicializovat video out -vo (volne prelozeno).
> Zkousel jsem pustit mlayer se vsemi moznymi video vystupy. Maximalne se mi podarilo spustit zvuk z videa.
> Na webu se pise o moznych problemech s rivou TNT (nVidia) ty jsem take zousel instalovat a nic.
> Kdyz poslu video do -vo null tak se zda ze problemy nejsou a prehrava ale do neni videt vysledek ze :-)
>
> Chtel bych se zeptat zda se nekomu podarilo spustit mplayer s rivou TNT a jeste zda kompiloval zdrojaky,
ja jsem mplayer kompiloval ze zdrojovych kodu, ovladace od nvidie mam
2960 (pokud se nepletu v cisle)
a take kompilovane ze zdrojaku... jeste bych rad podotknul, ze jsem pri
kompilaci pouzil gcc verze 2.96, i kdyz vyslovne pisi, ze
s nim byvaji problemy, ale zatim jsem na zadny problem nenarazil..

jinak preji hodne zdaru

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
   If it happens twice, it's a feature.
   If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.