OFFTOPIC: bylo Re: upgrade KDE 3.0.3 na RH 7.3

Michal Cihar cihar na email.cz
Úterý Září 3 14:13:14 CEST 2002

Martin Povolny wrote:
> 1. do /etc/apt/sources pridam
> deb ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/kde/stable/3.0.3/Debian ./

To je mirror download.kde.org o kterem jsem mluvil ;-)

> 2. provedu 'apt-get update'
> 3. provedu 'apt-get install [seznam balicku z kde3, ktere chci mit]'
>
> Kazdopadne prekompilovat vse, co je s KDE slinkovano musite pri prechodu
> z 2 na 3 stejne.

Kdyz to bude v unstable, tak to udelaji maintaineri a nemusim to delat
ja ;-)

> Ale byl problem s KDM -- pokud se pouzilo, nebyly korektne nastavene
> locales. Chyba je to ale znama a resi se [v 3.0.3 je uz mozna vyresena,
> nevim, ale v 3.0.2 jeste byla]. Docasne reseni je pouzit gdm (mimochodem
> gdm z gnome 2 ma design popsany v SVG [tady je kde mirne pozadu] a
> vypada moooooc pekne -- treba s motivem od Connectivy.
>
> Jinak kde3 je na debianu (testing/nyni stable) uz nekolik mesicu,
> jen zdroj byl drive jinde (deb http://kde3.geniussystems.net/debian ./).

Ja mel na mysli oficialni balicky, neoficialne to roste IMHO na vice
mistech, ale to je kvuli zavislostem nepohodlne ;-)

	Michal Cihar