linux + starsi PC (upgrade)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 3 15:57:52 CEST 2002

On Tue, Sep 03, 2002 at 02:29:49PM +0200, Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> dalsi kamarad (co vsichni blazneji?) vyzvida, jestli mu na jeho Pentium
> 120 MHz pujdou pripojit nove IDE disky (napr. 40 GB).

 Znam PC presne se stejnym procesorem a z te doby pochazajici deskou v
 kterem jsou disky 30GB, 40GB, 60GB. Na tom prvnim je i oddil pro system.

 Zaklad je nejak nabootovat, tedy disketa nebo takovy disk pro system
 ktery ten pocitac alespon nejak pro ucely toho bootu pozna a nabootuje
 (mozna by ani nevadilo pokud by bios ten disk nevidel cely).

 Pochopitelne vam ten disk bude chodit tak jak ten radic umi tedy asi
 ne ATA100 :-)

 Mel jsem 30GB disk i v 386 a chodil, problem byl neco tam
 nainstalovat :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>