Zalozni mailserver s Qmailem

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Úterý Září 3 18:01:42 CEST 2002

Dne po 2. září 2002 21:23 Kocourek Lukas napsal(a):

>     DNS:
>         the.backed-up.domain.tld        IN      MX 100 your.machine.tld
>
>     /etc/postfix/main.cf:
>         relay_domains = $mydestination the.backed-up.domain.tld
> 	smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks
> check_relay_domains"

DD,
ano, mate pravdu, nemam v tom ani tak hokej, jako spise jsem to spatne napsal,
docela koukam, co jsem dokazal napsat za hlouposti :-))).
Nicmene ani muj omyl, ani odpovedi na nej navazujici neresi problem, na ktery
jsem se ptal, tedy:

- musim nastavovat pro kazdou domenu v Qmailu, pro kterou chci zalohu, do
rcpthost, popr. je nejake elegantnejsi reseni

- pridavam druhou otazku jako reakci na druhy prispevek ohledne zalozniho
mailserveru zdarma, mate lepsi reseni (nabizi se prave pridavani kazde domeny
do zalozniho serveru, ale prijde mi to dosti neprakticke, prestoze to
samozrejme mohu generovat)

Diky
Radek

--