scsi emulace pro ide

Martin Povolny xpovolny na fi.muni.cz
Úterý Září 3 18:02:20 CEST 2002

Tue, 3 Sep 2002 13:27:04 +0000 (UTC), Stepan Kadlec napsal:
> proc kdyz necham emulovat hdc=ide-scsi (kvuli driveru pro vypalovacku) tak
> se emuluje i hdd (kde mam zipku, ale pro tu chci normalni ovladac). je to
> normalni? (vysvetluju si to tak, ze se emuluje celej IDE2 radic)? proc to
> tak dela? jak dosahnout hdc s emulaci ale hdd normalni?
> dekuju za rady.
> stepan kadlec

Mam

hda: ST340016A, ATA DISK drive
hdb: MATSHITADVD-ROM SR-8587, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdc: RICOH CD-R/RW MP7163A, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdd: IOMEGA ZIP 250 ATAPI, ATAPI FLOPPY drive

Jde o poradi zavadeni tech ovladacu (zip pred scsi),
a jeste ide-scsi a ide-cd rict, co maji a co nemai ;-)

1. do /etc/modutils/scsi davam nevo jako

pre-install ide-scsi modprobe ide-floppy
options ide-cd ignore=hdc
pre-install sg modprobe ide-scsi

[z toho se mi vygeneruje /etc/modules.conf]

2. a v /etc/lilo.cof mam

append="hdc=ide-scsi"

3. samozrejme potom

/dev/cdrom -> scd0