Prekladac anglictina/nemcina - cestina pro Linux

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Úterý Září 3 21:21:21 CEST 2002

On Tue, Sep 03, 2002 at 03:52:53PM +0200, Ladislav Dobias wrote:
> On Tue, 3 Sep 2002, ing.Martin Prášek wrote:
> Take na adrese http://slovnik.zcu.cz/ se M. Svoboda snazi
> udelat cesko-anglicky slovnik, ale chybi spousta pismen...

To neni tak uplne pravda. Mozna Vas zmatlo, ze na titulni
strance nema mnoho pismen sveho trvaleho spravce. Ta
pismena ale jsou plnena zaznamy i tak a ten slovnik
je na sve pomery pomerne kompletni. Myslim, ze mel neco
kolem 25 000 slov, coz je trosku mene nez rozsah takoveho
toho modreho kapesniho slovniku. Prijde tedy na to,
co s nim chcete delat. Ze by ale treba chybelo pismeno
K je nesmysl.

Je tam i online rozhrani. Bylo by super, kdyby se
tam par lidi z konfery zaslo podivat a neco pridalo.
Nejaky slovnik je opravdu potreba, znalosti anglictiny
jsou u clenu asi docela vysoke a to potrebne usili
je opravdu male.

Hynek Hanke