startovani sitovek

nonsense na volny.cz nonsense na volny.cz
Úterý Září 3 21:33:52 CEST 2002

zdravim,

vzniknul mi docela zajimavy problemek.
Do MB od ECS K7S5A jsem nastrkal do vsech slotu (5 ks) sitovky
3Com 3C905CX-TXM (to je takova,co mi pusobi docela problemy).
Celkem bez problemu nainstaloval RH7.3. Instalacni proces detekoval
"pouze" 4 sitovky.
I rekl jsem si, no probelm, rucne opravime prislusne skripty
(/etc/modules.conf, /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ethx, mozna
jeste nejake). A zkusil jsem rebootnout stroj. Startovaci skripty
"nahlasily", ze vsechny sitovky byly aktivovany.
ALE
Po vypsani (ifconfig) jich bylo vzdy mene. Celkem nahodile od dvou do
ctyr kusu. Puvod problemu byl posleze identifikovan v "zeleze", nicmene
zustava zajimava otazka.
Kdyz startovaci skript "ohlasi", ze ethx je OK a pak neni, prijde mi to
jako docela podivne. Vzhledem ke povestne stabilite linuxu
nepredpokladam, ze by se jednalo o bug, tohle je zrovna subsystem,
ktery je "velmi ostre" sledovan (i kdyz kdo vi).
Takze, kdo vi ? Kdo by me umel postrcit spravnym smerem, kde delam
chybu ?

diky

--
private noncomerce examinator