scsi emulace pro ide

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Září 3 21:37:57 CEST 2002

On Tue, Sep 03, 2002 at 05:23:39PM +0000, Martin Povolny wrote:

> a k te druhe hdb pristupujete pres ide, nebo scsi ?

Přes IDE. A když si dám vypsat SCSI zařízení (třeba cdrecord),
tak mi ji tam neukazuje (zatímco ZIP na paralelním portu ano).

> zalezi na poradi, i kdyz predepise ide-floppy pro zipku, tak pokud se
> driv zavola to ide-scsi, tak mu ten device sezere

Se zipkou jsem to bohužel nezkoušel (a protože mezi vypalovačkou
a zipkou mám přes 20cm vzdálenosti, tak se mi do toho ani nechce).
Nepomohlo by třeba dát ide-floppy do jádra a ide-scsi jako modul,
případně oba jako moduly a zavést je ve správném pořadí ve startovacím
skriptu?

                                                   Michal Kubeček