Rdesktop - par otazek

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Středa Září 4 08:28:45 CEST 2002

Pustte si jeste jeden X-server. Prepinani funguje bez problemu Ctrl+Alt+F7,
Ctrl+Alt+F8.

> a funguje vam koliesko v linuxe? pretoze mne to ide aj v rdesktope
> (Debian sid)

Vazne? A jakou mate verzi? Ja pouzivam 1.1.0 a kolecko mi taky nefunguje.
Prisuzoval jsem to rdesktopu, protoze s komercnim winconnectem mi to
fungovalo.

Rdesktop ma ve vykreslovani drobne mouchy. Pokud chcete lepsi kvalitu tak
vyzkousejte winconnect (maji demo verzi), ale myslim ze za ty penize to
nestoji.

Terminal services na W2000 vice neumi, lze az na winXP (alespon to tvrdi
winconnect).

		Martin