Prenos kontaktu z icq2002 do linuxu + PDF problem s diakritikou

bob.bob na email.cz bob.bob na email.cz
Středa Září 4 13:34:00 CEST 2002

Zdravim,

nepodarilo se mi dogooglovat k informacim jak jednoduse prenest cca 200 kontaktu (nejlepe i se skupinami) z wokenniho icq2002 do im klienta na linuxu (preferuji gaim nebo kxicq, mozna psi).

Druhy problem je pdf vystup z OpenOffice.org 1.0.1. PDF vytvari, to ano, ale zlobi diakritika (hacky) v acrobat readeru (testovano jak v linuxu, tak win). Zajimave je, ze v KGhostView je vse OK. Nastaveni PDF convertoru v spadminu jsem nemenil (/usr/bin/gs -q -dNOPAUSE -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile="(OUTFILE)" -), Ghostscript je verze 6.51 (dodavany v suse 7.3)

Poradi nekdo?

-----
Bob, bob.bob na email.cz

Domácí spotřebiče a elektronika za akční ceny – slevy až 50 %.
Klikněte na: http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=54&akce=yes