Rdesktop - par otazek

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Středa Září 4 13:35:31 CEST 2002

On Wed, Sep 04, 2002 at 01:01:02PM +0200, novogear na novogear.cz wrote:

> zkopirovat.
> Linux.
> >

> Postupoval jsem podle vasich rad s timto vysledkem:
>
> Vytvoril jsem soubor .xinitrc.win
> ------------------
> #!/bin/sh
> /usr/X11R6/bin/rdesktop jmeno_serveru // Ja mam rdesktop ulozeny jinde
> ------------------
>
> Spustil jsem prikaz **********************
> xinit ~/.xinitrc.win --X :1
> Vysledek:
> Fatal server error:
> Server is already active for display 0
> [...]
man xinit

       XINITRC        This variable specifies an init  file  con-
                      taining shell commands to start up the ini-
		      tial windows.  By default, .xinitrc in the home
	              directory will be used.

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice