RPM: Mozilla-1.1 s podporou LDAP AB

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Září 4 13:42:06 CEST 2002

Pavel Lisy wrote:
> On St, 2002-09-04 at 09:39, Krištof Petr wrote:
>
> Kdyz to nainstaluji, neprestane mi fungovat evolution a galeon?
> Nerad bych o ne prisel.
>
> Pavel

Teoreticky ne. Je to originalni mozilla-1.1.src.rpm z ftp.mozilla.org,
ke kteremu je pridan maly neskodny patch definujici pouzivane
ldap atributy. A jeste sem pridal par ikon pro task manager.

Evolution ani galeon nepouzivam, je to bez zaruky.

To rpm-ko se tvari realocativne, takze muzete vyzkouset instalaci
s jinym prefixem do nejakeho pokusneho adresare napr.
rpm -ivh --prefix=/opt mozilla-1.1-2.i386.rpm

pk