cpuinfo

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Září 4 16:39:13 CEST 2002

> Pardon, myslel som samozrejme Xeon. Spekuluje sa,
> ze Pentium 4 to casom dostane tiez, ale momentalne
> to plati len len Xeon.

Nespekuluje. Od frekvence 3.06G to maji vsechy P4 pokud pobezi na "tech
spravnych" chipsetech. V praxi maji zdvojene registry a _teoreticky_ se tak
jeden cip tvari jako dva. Narust vykonu samozrejme neni stejny jako v
pripade dvou skutecnych fyzickych procesoru (zatim).
Podle meho osobniho nazoru je to tak ve vsech 0.13 P4, jen to maji ty
pomalejsi zablokovane.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz