rpm :)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Září 4 16:40:59 CEST 2002

Danny wrote:
:  zdravim
:  chtel jsem nainstalovat cosi z RPM balicku. Zarvalo to, ze potrebuju vyssi
:  verzi RPM.
:  Mam z Chipu zkusebni verzi cd RH 7.1, tam je rpm balicek s rpm 4.0 .
:  Avsak - pri instalaci jsem zjistil, ze potrebuju verzi 4.0, abych ho mohl
:  nainstalovat
:  (?!?!?!?!?!) - znovu to zarvalo ze je moc nizka verze rpm...
:  myslel jsem ze podobne silenosti dela jen m$...
:
	Pobliz toho balicku s rpm-4.0 je i rpm-3.x, ktery je zabaleny
ve formatu rpm3 a umi instalovat baliky rpm4.

	Ale tohle uz tady nekolikrat slo, navic proc instalovat
dneska pomerne historickou verzi 7.1?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/