Sendmail MaxMessageSize & Outlook

MaT mat na razdva.cz
Úterý Září 3 20:31:38 CEST 2002

>  mam nakonfigurovan v Sendmail hodnotu MaxMessageSize asi na 4MB.
> Pokud posilam z Outlooku Express 6.0 zpravu, ktera je vetsi nez 4MB,
> pak se zprava posila do te doby nez presahne odeslani 4MB, a AZ pak
> se objevi hlaska, ze je prekrocena max velikost.
> Je to chybou Outlooku ci konfirurace sendmailu?

Ani jedno... Spis chybou protokolu.

SMTP imho neposkytuje prostredek, jak by si klient mohl nejaky takovy
limit zjistit.

A na druhe strane server, kdyz mu zacnete posilat data, nevi dopredu,
kolik jich je, az kdyz nejaky vnitrni counter to preleze, muze
zasahnout.

> Outlook ma moznost si zjistit, ze nema posilat zpravy vetsi nez 4MB,
> (telnet mailserver 25, ehlo size), ale patrne to nedela.

Jak ehlo size? To jako na tohle vraci ten limit? To jsem zatim jeste
na zadnem mailserveru nevidel... Asi to neni nijak standardizovany
postup, aby to klienti pouzivali...

> Pouziva Outlook smtp nebo esmtp?

Snad SMTP...

> Diky za odpoved.