Vytvoreni rpm balicku ze zkompilovaneho src

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Září 4 19:05:58 CEST 2002

Jonas Svatos wrote:
> Dobrý den,
> Mám malý problém - rád bych někoho požádal, jestli mi nemůže poradit s tím, jak vytvorit rpm balíček z už zkompilovaného src staženého v CVS ( konkrétně WineX )
> Předem děkuji za odpověd

Hledejte Alien v archívu, psal jsem jak na to.

Name        : alien
Version     : 7.24
Summary     : Nástroj pro instalaci balíčků ze systémů Debian, Slackware
a Stampede.
Description :
Alien allows you to convert Debian, Slackware, and Stampede Packages
into RPM packages that can be installed with rpm. It can also convert
RPM packages into Slackware, Debian, and Stampede packages.

This tool is only suitable for binary packages.

Slackware balíček je .tar.gz

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)