Zase ten skriptik...

zbynh na seznam.cz zbynh na seznam.cz
Čtvrtek Září 5 00:27:32 CEST 2002

Zdravim,

zkousel jsem par veci...mimo jine jsem zistil, ze mail poslu pomoci prikazu "mail" jako bezny uzivatel uplne v pohode, ale smskyani nahodou, ty jsou v logu maskaradovany jako "root na linux.local". Pod rootem to nejde vubec. Pokud zadam prevadeni lokalni jmen i pro roota tak odesilatel vypada asi takhle "root na ja@mojedonena.cz" a postu takhle odeslu, smsku nikoliv. Poradi mi nekdo kde by mohla byt chyba? Pro jistotu posilam sendmail.mc.
  Trebas se mi ozvete primo na muj mail...
Dik        Zbynek