Emajl client s podporou LDAPu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Září 5 08:33:31 CEST 2002

On St, 2002-09-04 at 17:30, Krištof Petr wrote:

> Moje rec.
>
> V release notes od KDE 3.1beta byla zminka, ze KAddressbook
> umi LDAP. Zatim jsem to nezkousel, tak nevim jestli jen
> RO nebo i RW. KAddressbook je pry hodne provazany s KMailem,
> chce to, aby ho nekdo vyzkousel a podelil se o vysledky
> svych badani. Osobne KMail neznam.
>
> Mozna posledni verze Evolution. Cetl jsem velmi zbezne to ldap
> schema, ktere GNOME pouziva, ale jestli umoznuji i RW si nepamatuju.

Ja zase nejsem prebornik v ldap, ale delal jsem s tim nejake pokusy a
pokud si dobre pamatuji, tak mi to v evolution chodilo i RW, jediny
problem byl se zalozemim noveho zaznamu, ktery sel obejit
kopirovani/duplikaci jiz existujiciho. Ale je to jiz par tydnu takze je
to bez zaruky, mozna si to napamatuji presne.

Pavel

--
Ing. Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz