Kde se mění jméno jádra při kompilaci modulu ?

Jan Tomka judas na linux.sk
Čtvrtek Září 5 08:39:43 CEST 2002

On Thu, Sep 05, 2002 at 12:40:49AM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> Ahoj,
> pokud kompiluji přídavné moduly pro jádro, jde změnit nějakým parametrem
> nebo někde nastavit, pro jaký název a verzi jádra kompiluji ? Podle mě stačí
> kýženě přejmenovat zdrojáky jádra nebo udělat system link, ale nešlo by to
> elegantněji pomocí nějakého parametru nebo něčeho podobného ?

no, v /usr/src/linux/Makefile je hned na zaciatku toto:

VERSION = 2
PATCHLEVEL = 4
SUBLEVEL = 8
EXTRAVERSION = -26mdk

KERNELRELEASE=$(VERSION).$(PATCHLEVEL).$(SUBLEVEL)$(EXTRAVERSION)

ale nie som si isty, ci zmena tychto premennych je presne to, co
potrebujes... skus si pozriet /usr/src/linux/Documentation/modules.txt
alebo Module-HOWTO, http://www.tldp.org/HOWTO/Module-HOWTO/index.html

	judas
--
[judas na hell judas]$ whatis life