LILO a Linux v supliku

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Září 5 11:13:35 CEST 2002

> LILO dejte do MBR /boot linuxu a zkuste XOSL, nebo nejaky jiny boot
> manager, který lze jednoduse konfigurovat.
> Pripadne zkuste Loadlin pres Dos.

Tohle bych poradil taky, jenze ja se ptam: Muze za to LILO nebo
je chyba jinde? Chtel jsem jen mit jistotu, nez sundam LILO.

Nejak jsem prehledl zacatek tehle diskuse. Jestli mate na hda Windows NT,
2000 nebo XP, tak je to jednoduche. Dejte Lilo do /boot
Potom (za predpokladu, ze /boot je v hdb1, jinak prislusne upraveno):
dd if=/dev/hdb1 of=/boot.sct bs=512 count=1
Kopnete to na disketu.
Nabootojte z CD Woken, nastartujte do oprav. Nevim jak u NT a XP, ale u W2K
je moznost prikazu: fixmbr
To vam opravi bootsector pro W2K. Z diskety nahrajete ten boot.sct do rootu
na disk C a upravite boot.ini tak, ze na konec pridate radek:
c:\boot.sct="Nejake jmeno vaseho Linuxu"
Restart. Ma to jednu nevyhodu, ze defaultne startuji W2K. Vyhoda je, ze
nemusite instalovat zadni treti software a disk si muzete odnest, kdy vas
napadne.

TNX