prevod z Amipro

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Září 5 13:07:03 CEST 2002

On Thu, 5 Sep 2002, Jan Korbel wrote:

> DD,
> mame nekolik stovek dokumentu v AmiPro (tusim *.sam) a otazka ted je jestli
> se daji nejakym zpusobem prevest do nejakeho rozumnejsiho formatu
> fungujiciho treba ve StarOffice.
> setkal se nekdo s timto problemem? nejake tipy?

	Pouzival jsem kdysi AmiPro (skutecne vyrabi *.sam), ale na zadny
elegantni prevod jsem nidky neprisel, zejmena, jedna-li se o stovky
dokumentu. Pouzival jsem dva zpusoby: v AmaiPro (je-li jeste k disposici)
byl export do RTF a ve starsich verzich Wordu (cca W5.0 ?) byl zase import
formatu AmiPro (novejsi verze nevim, nepouzivam). Export z AmiPro dopadal
lepe, ale ani tak to nebyvala zadna slava, casto se rozhazelo formatovani,
zmenilo se pismo a pod., zejmena u slozitejsich dokumentu. Obavam se, ze
zadny sofistikovany konventor (typu MSWordviev) neexistuje.
	Pokud jste ochoten platit a konvertovat pod oknama, muzete se
podivat na tohle (zkusenosti s tim nemam)
http://www.re-soft.com/product/dcm.htm nebo
http://www.pembroke-int.com/site3/download.htm, oboji nabizeji evaluation
version zdarma, ktera ovsem funguje na omezeny pocet dokumentu. Pripadne
http://www.acii.com/wpt.htm a dalsi, zkuste google.

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html