Velikost /tmp a /var

Čtvrtek Září 5 16:44:24 CEST 2002

Dňa 05. sep 2002 o 13:22, karel.podlesak na centrum.cz napísal(a):

> prosim Vas mohl byste mi nekdo poradit jakou velikost by meli mit
> svazky pro adresare /tmp a /var pro databazovy + aplikacni server
> se zhruba tak 350 uzivateli? RH 7.3
> Existuji nejaka pravidla pro vypocet?

o ziadnych neviem, iba ak odhadometricky na zaklade skusenosti..

co sa tyka /tmp tak sa vacssinou uz pouziva tmpfs, takze tam je to
celkom limitovane velkostou ram, inak staci pomerne mala oblast, ak
nepocitas s tym, ze pouzivatelia so shellom budu tento adresar pouzivat
ako skladisko udajov (od toho ale maju home adresare, ze)

co sa tyka velkosti /var, tak uz samotne urcenie, ze sa v nom nachadzaju
"subory a adresare, ktorych obsah sa meni", tak je premenliva podla
nasadenia a pouzivania. vseobecna otazka, vseobecna odpoved..

v principe ale akakolvek velkost bude nedostatocna ;) (mozno je to aj
niektory murphyho zakon..)

--
Linux 2.4.19-3mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586