Sendmail MaxMessageSize & Outlook

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 5 17:29:45 CEST 2002

Dne Thu, Sep 05, 2002 at 02:19:36PM +0200, Jan Vavra napsal:

> sorry jsem se prepsal, chtel jsem napsat neco jako pomoci ehlo ma sanci
> zjistit max velikost

ESMTP pamatuje na oba smery, jednak server hlasi jiz zminovane SIZE XXX aby
klient vedel a jednak klient posila velikost zpravy jako parametr pri
zahajeni mailu (pisu to z hlavy, takze bez zaruky na syntaxi):

MAIL FROM: blabal na blabla.cz SIZE=563251

a na to server vrati bud OK a nebo nejakou chybu typu 5xx ze jako ne.

Bohuzel temer zadny free klient ci OE tohle neumi obslouzit. U Outlooku
muzete ale nastavit, ze se zprava deli na kusy, kdyz je moc velka. Akorat ze
ji pak tezko nekdo zkompletuje, ja jsem to rozhodne rucne nedokazal.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.