tex->dvi->ps->pdf: priserne vyzerajuce fonty v pdf

Tomas Horsky deadlock na host.sk
Čtvrtek Září 5 19:26:19 CEST 2002

> Pokud nemáte závažný důvod, proč by to nešlo, doporučuji použít
> pdfTeX. Výstup je výrazně kvalitnější. Jinak půjde pravděpodobně
> o to, přesvědčit dvips, aby používal Type1 fonty místo bitmapových.

Dakujem, teraz je to ONO ! Sice mi chvilu trvalo, kym som zistil, ze mam
zavolat pdfcslatex (nevsimol som si, ze aj taky je, skusal som najskor
pdflatex), ale vysledok sa naozaj neda porovnat.

Zo zvedavosti som ale skusil aj dalsi .tex dokument, v ktorom pouzivam
obrazky .eps, a tie odmietol (! LaTeX Error: Unknown graphics extension:
.eps.). Pritom cslatex tam nema ziadny problem. Hlavicka dokumentu je
takato:

\documentclass[a4]{seminar}
\usepackage{fancybox,slovak,graphicx}

a obrazky vkladam takto:

\includegraphics[width=0.8\textwidth]{img/prepojenie.eps}

V com moze byt problem ?

Tomas