Co na SUN?

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Září 5 23:08:32 CEST 2002

# > # BTW: Sun brzo vyjde s vlastni distribuci Sun Linux 5 zalozene na RH a
# intelovskyma
# > # low-end serverama a rozsiri "Qube" radu. Jsem zvedav co se z toho
# > # vyklube.
# >
# > Dokud nebude Oracle delat port i pro Linux/sparc, nebude to ono. Pokud by
# > Oracle udelal, byla by to bomba.
#
# IMHO: Linux na Sparcu je jen hracka, zadna linuxova firma to nepodporuje
# (aspon dle mych informaci). A vubec neni jiste zda SUN bude, natoz Oracle.
#

Kdyz se venuji platforme Linux/i386 a Solaris/sparc, tak by Linux/sparc
teoreticky taky mohl byt mozny, ne ? Vykon a stabilita Sunu je super,
managovani Solarisu mi uz tak super neprijde a kdyz dojde na vec a a mam
delat pkgadd ruznych recommended patches a pak reboot, sem docela nestastnej
(podobne jako reboot po uprave v /etc/system apod.). Chapu ze na produkcnim
stroji se /etc/system nemeni, ale recommended patches pribyvaji...

--milan