zakaz pruchodu urcite ip adresy pres urcite eth zarizeni

mufprig na hi-net.cz mufprig na hi-net.cz
Čtvrtek Září 5 23:50:01 CEST 2002

Premejslim jak mam resit tuto vec a potreboval bych nejakou presnou radu.

Mam router o 4 sitovkach a ten nedela nic jineho nez ze routuje pakety dle
routovaci tabulky :-)
A ted bych potreboval rekneme ze jde paket z IP adresy 192.168.1.50 a ten by
mnel projit skrze eth0 nekam a ja bych potreboval nejak zaridit aby se
DROPnul.
Ostatni pakety normalne projdou a jen tenhle z tehle konkretni adresy ne.
Napada mne ze by to mohlo jit pomoci zrejmne iptables ,ale nejak si numim ted
momentalne vybavit jak presne ma ten prikaz vypadat :-(

Pripadne existuje jeste nejaky jiny vhodnejsi zpusob?

Dik a s pozdravem.