driver; chip TP6508; framebuffer;

Daniel Kminek kminek na mite.cz
Pátek Září 6 09:48:23 CEST 2002

Dobry den vsem,

Mam video chip na ISA sbernici TP6508. Chtel bych provozovat grafiku pod
linuxem. Bohuzel podporuje pouze VESA BIOS 1.2 takze nemuzu pouzit
framebuffer a zrejme neexistuje driver, takze nemuzu pouzit ani X-ka. Pro
svgalib bych taky potreboval ovladac a navic jsem necetl na ni zrovna chvalu
co se tyce stability... Patch pro jadro ktery prizpusobi framebuffer pro
pouziti VESA 1.2 existuje pouze pro chip S3 a ja nevim jak by mel vypadat pro
ten muj ..
Existuje nejaka jina cesta, kterou jsem vynechal?
Jak obtizne je napsat vlastni driver, je-li k chipu dokumentace?
Je tady nekdo, kdo by se k takove praci propujcil ( pochopitelne ne zadarmo)

Dekuji Vam vsem za vas cas

Daniel Hermit Kminek