koliesko (was Re: Rdesktop - par otazek)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Září 6 07:59:08 CEST 2002

On Thu, Sep 05, 2002 at 10:17:31AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:
> Jaroslav Lukesh <lukesh na k-net.cz> wrote:
> -> | Odesílatel: novogear na novogear.cz
> -> | > >> 2 - Nefunguje kolecko mysi. Je mozna jeho podpora?
> -> | > >
> -> | > > a funguje vam koliesko v linuxe? pretoze mne to ide aj v rdesktope
> -> | > > (Debian sid)
>
> -> No mne taky to kolecko nefunguje a to mam ICA klienta pod windows. Ale je
> -> fakt, že to mám s programem, co se nechová zrovna jako M$blbámyšskolečkem.
>
> ja s kolieskom nemam problemy pod ICA. Len treba mat vypnuty imwheel alebo
> [...]

no, ja na pracovnych staniciach doma aj v praci pouzivam sida a imwheel
NEPOUZIVAM, v XF86COnfig-4 mam:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Configured Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/psaux"
        Option          "Protocol"              "ImPS/2"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
EndSection

a koliesko funguje

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471