Velikost /tmp a /var

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Září 6 07:50:28 CEST 2002

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:

-> Dňa 05. sep 2002 o 13:22, karel.podlesak na centrum.cz napísal(a):
->> prosim Vas mohl byste mi nekdo poradit jakou velikost by meli mit
->> svazky pro adresare /tmp a /var pro databazovy + aplikacni server
->> se zhruba tak 350 uzivateli? RH 7.3
->> Existuji nejaka pravidla pro vypocet?

-> co sa tyka /tmp tak sa vacssinou uz pouziva tmpfs, takze tam je to
-> celkom limitovane velkostou ram,

Virtualnej ram - memory + swap. v kazdom pripade odporucam obmedzit velkost
parametrom 'size'; A rozhodne treba pridat na swape.

-> inak staci pomerne mala oblast, ak
-> nepocitas s tym, ze pouzivatelia so shellom budu tento adresar pouzivat
-> ako skladisko udajov (od toho ale maju home adresare, ze)

a ak nekompiluje velke baliky (kedysi som uz zazil 20MB asm medzisubor)

-> co sa tyka velkosti /var, tak uz samotne urcenie, ze sa v nom nachadzaju
-> "subory a adresare, ktorych obsah sa meni", tak je premenliva podla
-> nasadenia a pouzivania. vseobecna otazka, vseobecna odpoved..

Asi tak, na serveroch som napriklad vyzadoval aspon 4GB...

 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]