OZNAMENI: Server ftp[6].linux.cz podporuje IPv6

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pátek Září 6 10:56:12 CEST 2002

Kocek Kvetoslav wrote:

> Sneci rychlost??? To se vam to chlapi stahuje co? :-/

To vite, kdyz clovek sedi (sedim) treba v Brne, prilepeny gigabitem na
CESNET, tak normalni rychlost tahani z ftp.linux.cz je v radech stovek
kilobajtu az jednotek megabajtu. Potom je 26KB/s opravdu nehorazne
zdechle.

Mimochodem, kdyz uz blabolim o tech rychlostech - kde je fyzicky
server ftp.cz.kernel.org? Tipuju, ze v Brne, protoze celkem stabilne
taham zdroje jadra tak za sest sekund.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz