Resource unavailable pri fork()

Pátek Září 6 11:40:03 CEST 2002

Cau,
pouzivam nagios na monitoring celkem hodne procesu a celkem casto mi hlasi,
ze nagios nebezi. Postupne jsem se dostal k tomu, ze neprojde fork(), kterym
pousti ps a testuje. Limit procesu, poctu souboru jsou zvyseny asi na
16k/4k a je tam rezerva. Pocet procesu je max. tak 500-600, coz by v teto
konfiguraci linux mel ustat. Nejake napady na zmenu/patch.
Kernel je stock 2.4.18

Diky za napady
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso