Resource unavailable pri fork() [VYRESENO] asi

Pátek Září 6 12:43:18 CEST 2002

Michal Krause napsal:

> A nenarazi to nahodou na nejaky per user limit?

no prave. ale asi jsem ho ladil pod spatnym uzivatelem. ladil jsem to pro
uzivatele nagios, ktery to mel hodne zvednuty, ale kdovi proc to chtel
hlavne www-data (apache), ktery pritom je tak na 5 instancich.
Zatim to drzi, tak jsem zvedavy, co to provede.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Obviously the only rational solution to your problem is suicide.