Apache + Cestina

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Září 6 15:31:51 CEST 2002

> AddDefaultCharset On
>
> Je treba to zmenit na Off, jinak se do HTTP hlavicky pridava info o
> kodovani, ktere je ISO-8859-1 a prohlizec tomu da prednost pred HTML
> nastavenim <meta ...>. CSacek to meni v HTTP hlavicce a proto to s nim
> jede ale s vypnutym pridavanim vychoziho kodovani to jede i bez nej. Ja
> jsem to tak vyresil, kamosovi jsem to vcera radil taky a pomohlo. Doufam
> ze vam to pomuze taky.

Az priste zase nekomu budete radit, tak si zkuste rozmyslet, k cemu tam
asi tak ta volba AddDefaultCharset je. Pise se to v tom konfiguraku nad
tim ...

Lepsi reseni je nechat tam On a pod to pripsat
AddDefaultCharset iso-8859-2
(samozrejme podle toho, jake kodovani tam skutecne je). Spolehat se na
mety je blbost, jedine spravne reseni je dobre to poslat v HTTP, bud
jednoduse pomoci AddDefaultCharset, nebo vyuzit csacek apod.

-- Honza Houstek