kontrola pravopisu

Daniel Hrbac tvujmejl.cz na mujmejl.cz
Pátek Září 6 15:39:48 CEST 2002

Dalibor Smolik wrote:

> Ano, prave dne jsem se s tim potykal, potrebuji kontrolu gramatiky
> nemciny a anglictiny - cestina je mi prakticky na nic. Naslo by
> se nejake reseni? Stacilo by mi pouhe porovnani se slovnikem!
> Dalibor

Pokud stačí porovnávání se slovníkem, tak by měl stačit pravopis a ten v
OOo funguje jak pro Ang., tak i Němčinu nebo cokoliv jiného. Byl tam
nějaký problém s instalací více slovníků. OOo má i nástroj na
automatickou instalaci slovníku. Ostatní asi privátně, moc se to tématu
konfery netýká.

zdraví,
--
Daniel Hrbac