SRPM s jinymi volbami ./configure

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Září 6 16:44:53 CEST 2002

> Ahoj vsichni,

Hoj,

>    stahnul jsem si SRPM PHP 4.2.2 z rpmfind.net, ale potrebuji ho
>    zkompilovat s jinymi volbami pro ./config, ale porad nevim jak to
>    mam udelat.

/usr/src/redhat/SPEC/php.spec

normalne je tam uveden seznam prikazu --enable a --with pro configure. Je
to nekde cca uprostred dokumentu. Najdete si to a upravte dle potreby.
Ale pozor, pokud nektere funkce vyradite, musite tez odkomentovat nebo
vymazat vsechny odkazy na ne (navesti s popisy atp.). To nakonec poznate
podle chybovych hlasek konfiguracniho scriptu ;)
Pokud chcete, muzu poslat vlastnorucne upraveny spec file pro PHP jako
vzor (funkcni)

cheers
Matthes