problem KDE na RH7.3

ondrakr ondrakr na seznam.cz
Pátek Září 6 18:18:44 CEST 2002

Dne pá 6. září 2002 12:21 jste napsal(a):
> Nainstaloval jsem si na zformatovanou partition RH7.3. Irituje me, ze KDE
> mi nezobrazuje cele menu (nebere linky nekde z etc napr. XMMS), ale
> kmenuedit zobrazuje cele. Tam je funkce skryt (tu pouziju), ale odkryt se
> nenabidne. Dale mi porad pada kpackage. Dam nainstalovat balicek rpm a on
> spadne pokazde a chce to odeslat vzvojarum. V RH7.2 mi to chodilo
> bezproblemu. Kde muze byt chyba?
> James

V RH7.3 je KDE 3.0.1 nebo tak neco zkusil bych stahnout KDE 3.0.3 v nem je
tech musek o neco min ;-). Sice je tahle verze neoficialni ale me fubguje v
poho.

ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.0.3/RedHat/7.3

Nekde na redhat rawhide bude taky neco cerstveho ale to je kopilovany na
gcc3.2 tak tam bude nejspis hafo zavislosti na dalsi novejsi baliky.