Jak zjistit dobu pripojeni

Robert Pospíchal admin na saller.cz
Pátek Září 6 18:35:01 CEST 2002

Zdravim konferu,

Potreboval bych poradit, jestli existuje nejaky hotovy software, ktery mi z
firewallu, nebo proxyny vygeneruje nejaky html report, ktera ip adresa byla
jak dlouho na internetu, nemyslim vytizenost linky, ale proste takovy
bonzovaci system, ktery tydne napraska na lidi ve firme, kolik hodin kdo
stravil na inetu. Je mi jedno jak to bude provedene, treba at se klidne
prihlasuji a odhlasuji na squid, hlavne kdyz mi to vysype IP adresu a
Cas/obdobi, nebo lepe Uzivatel cas/obdobi. Vim ze jsem narocny, ale nechce
se mi to programovat, ani nevim jak bych to ze squd logu vytahl. Mate uz
nekdo neco takoveho hotove?

Diky, popr. Staci navest, dal si poradim.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.