DVD Ogle

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Sobota Září 7 03:33:40 CEST 2002

Dobry den,
	mam problem s Ogle. A to ten typicky problem, ze se mi pri pousteni DVD
film trha behem cteni z DVD. Samozrejmne jsem zapnul DMA pro DVDromku,
takze jsem vycetl v ogle FAQ, ze u nVidia GeForce (kterou mam) muze byt
problem s doublebufferingem, takze jsem zkusil pomoci xvattr nastavit
XV_DOUBLE_BUFFER na 0. Tohle jsem delal pri pustenem KDE, takze jsem
samozrejmne zkusil init 3 a spustit jen Xserver.
	Nic nepomohlo. Dalsi FAQ ani dokumentaci jsem nenasel. Behem toho cteni
je CPU usage 100% a velkou zasluhu na tom ma SYS (ale DMA jsem prece
zapnul). Muze to mit nasvedomi libdvdcss? Ja mel za to, ze to dekodovani
je velice rychle. Proc to necte kontinualne s mensim tokem - neda se to
Ogle nastavit?

Nebo pomuzu si, kdyz zkusim nejaky jiny prehravac? Napadlo me
zkompilovat si xine (ten, co je v distribuci rika, ze nema plugin na
cteni DVD... takze asi neumi decss, nebo nevim, co mu je), ale to hrozi
byt "zabava" na 2 hodinky a proto se chci zeptat, jestli to ma vubec
cenu, resp. jestli nemam chybu nekde jinde? Nota bene ten Ogle by se mi
libil nejvic protoze umi DVD menu (tusim ze jako jediny, tedy aspon
sveho casu byl jediny).

Diky
	Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html