DVD Ogle

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Neděle Září 8 00:38:43 CEST 2002

Dik moc,
	prirozene byla chyba mezi zidli a klavesnici. A ja si byl naprosto jisty,
ze jsem pripojoval ty CDromky na kabel v opacnem poradi:-))

Mejte se
	Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html